Saturday 10 December 2011

About me :D

hello there :)
Assalammualaikum :)


hello guys :) saya masih baru dalam dunia blogging nie , harap diberi tunjuk ajar :)
name given : Izzati Amani binti Mohd Jafri , bole panggil saya zati jer . I'm 14 years old and bakal menduduki exam PMR pada tahun hadapan . dilahirkan di hospital Taiping :) pada 28 disember 199* . saya tinggal kat rumah mak abah saya :) saya anak ketiga dari lima orang adik-beradik , dua abang dua adik . saya takda kakak so kalo ade yang sudi nak jadi kakak saya tu bole lah . haha :D saya hanya seorang gadis biasa yang tidak sempurna dan juga seorang yang pemalas :) that why blog saya nie ade sikit jer post sebab saya malas berfikir , malas menaip dan banyak lagi . saya tidak terlalu baik and tidak terlalu jahat . kaloorang baik ngan saya , saya pon begitulah :) hal saya , saya akan jaga . hal awak , awak sendiri jaga oke ? ta pyah nak jadi busybody . saya mengaku blog saya ta secantek blog anda-2 di luar sana :) tapi syukur lah , semua nya hasil usaha saya sendiri . takde copy-2 eh .
terima kasih kerana sudi membaca , bye and take care <3 smile always :)






okay done :) peace ^^v

No comments:

Post a Comment