Monday 12 December 2011

Kengkawan saya ;D


Assalammualaikum :) herm tik tok . cu kira berapa hari lagi nak mula skola . 

haduih -.- rindu gila kan kat kawan-2 . rindu asrama :) huhu  , rindu semua lah .
saya sayang skola saya meyh <3 kalo takda skola , takda juga lah kawan-2 saya :'(



nie kawan-2 saya , kami gila-2 sikit . sempat lagi kan nak snap pic masa exam . hik hok :P 




nie Azyyati , alaaa , malu-2 konon :P




ni lah kawan saya :D Izzati Mohammad n Nurul Azyyati .


Nurin Aqilah dan saya :)
yang niyh kawan-2 kat asrama pulak :D haha . kami selalu buat kerja gila . hoho :O

yana and saya :D kat depan surau skola :)


Ain , Aisyah and Nurin :D
kami kawan , kawan sampai mati :)


Aisyah and saya :)

ini kawan-2 saya , rindu sangat-2 kat korang . semoga bertemu lagi kay :)

lot of love form me : Izzati Amani Mohd Jafri <3

peace ya <3 ^^


No comments:

Post a Comment